Прочетен: 3079 Коментари: 10 Гласове:
Последна промяна: 17.10.2007 16:53
Работата върви на буксир.
Разни хора ме занимават с разни тъпотии.
Е вече разбрах, че на такива като мен, за по кратко, им се казва Тъпи.
Имало едно време един Тъп човек, който изобретил лепило което не може да лепи. Лепилото си лепело, но не залепяло така да се каже. Той работел за една компания. Голяма компания. Когато показал на шефовете си лепилото те му казали: "Защо, за бога, някой ще купи лепило, което не залепя?". Така и си останало неразбрано от хората това лепило. Докато един ден на една компания, която произвеждала всякакви странни работи пуснала в продажба малки, жълти листчета, намазани с това лепило. Те за много кратко време станали много популярни и завладели света с гръмкото име "Post It".
Така аз като един Тъп човек, понякога от тъпотия използвам тези листчета да си рисувам. Чак после, когато се освестя виждам какво съм направил. Ето и някои от най-известните ми произведения:
.................
.............
................
............
Оставям на лудите ми фенки да измислят имена на картинките.
Разбира се те сами ще решат ....
.... преди или след като ме убият, защото ги нарекох фенки.
Останете с мир.
Благодаря за вниманието.
А да, ето и истинската история:
................
History
In 1968, Dr. Spencer Silver, a scientist at 3M in the United States, developed a "low-tack", reusable adhesive. For five years, Silver promoted his invention within 3M, both informally and through seminars, but without much success. In 1974, a colleague of his, Arthur Fry, who sang in a church choir, was frustrated that his bookmarks kept falling out of his hymnal. He had attended one of Silver"s seminars, and, while listening to a sermon in church, he came up with the idea of using the adhesive to anchor his bookmarks.[1] He then developed the idea by taking advantage of 3M"s officially sanctioned bootlegging policy. 3M launched the product in 1977 but it failed as consumers had not tried the product. A year later 3M issued free samples to residents of Boise, Idaho. 90% of people who tried them said that they would buy the product. By 1980 the product was sold nationwide in the US and a year later they were launched in Canada and Europe.[2] In 2003, the company came out with Post-it Super Sticky notes, with a stronger glue that adheres better to vertical and non-smooth surfaces.
..............
а може да ми се е сторило...
2.
2.1.не
2.2. това да. това е Клоунът
2.3. инсталация "Ключ, камък и два висящи пирона"...
2.4. мишка с форма на Сатанинска слива.
28.09.2007 15:49
Хахахахаха
1. Полу-учуден и леко стреснат кандидат кемт.
2. Платоническата любов на вентилатора и 2(две) врабчета
3. Антена с цица
4. Магарето Йори със спина бифида
=)
30.09.2007 12:56
kakvo si napravil?
s kakva cel?
interesen blogrol...
ne6to mai sku4ae6?
e... nedelq e - normalno e...
А и беше изненада.
:-)
:))))))))))
здрасти!
01.10.2007 14:24