Постинг
02.01.2008 13:26 -
Седем албума
Автор: innuendo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3394 Коментари: 10 Гласове:
Последна промяна: 02.01.2008 13:39
Прочетен: 3394 Коментари: 10 Гласове:
0
Последна промяна: 02.01.2008 13:39
Увод - нема.
(1) всеки участник цитира тези правила √
(2) цитира този пост √
(3) цитира този, който го е посочил √
(4) изброява 7-те си любими албума (може повече или по-малко), като споделя и нещо повече за тях или за избора си √
1.
Много виене, много мрънкане, много гласове за фон и една песен, която всички наричат The Orgasm Song...
2.
Горящият човек, дългите песни, дългите сола и Wish You Were Here...
3.
Грухтене, лай, пак грухтене и You"re nearly a laugh, but you"re really a cry...
4.
Най-грандиозното мрънкане с теднеции за самоубийство, депресивен и агресивен но в никакъв случай позитивен и на всичкото отгоре двоен...
5.
Брежнев, Горбачов и Маргарет Тачър...
6.
Романтика, плажове, бохеми, войни, коли и Смърт на два крака...
7.
Двама напушени приятели, една китара и отново необятната руска душа. Пък може и украинска. Наздраве...
forevercarrieon
veras
ianiv
извинявам се на посочените
първите две места в моят класация съвпадат с твоите:) само дето моята класация е като отговор на подобен постинг, мързеше ме....
цитирайizvinqvai se kolkoto si iskash...
abe...
chestita nova godina. shte si pomislq.
:)
цитирайabe...
chestita nova godina. shte si pomislq.
:)
1.Chick Corea "Paint The World" един от великите пианисти.
2.Chet Baker "Deep in a dream"
3.Citizen Cope "Every Waking Moment" напълно неизвестен по наще земи,но албума е гениален.
4.Portishead "Portishead" suicide for life:)
5.Deftones "White Pony" този албум е като "The Wall" ама в друго време.
6.Dream Theater "Metropolis Part 2:Scenes From A Memory" Тук момчетата ме уцелиха веднага щом го чух
7.Starsailor "Love Is Here" ами...какво да кажа: Don't you know you've got your Daddy's eyes
And Daddy was an alcoholic
И още стотина,но за тях не е мястото и времето:).
цитирай2.Chet Baker "Deep in a dream"
3.Citizen Cope "Every Waking Moment" напълно неизвестен по наще земи,но албума е гениален.
4.Portishead "Portishead" suicide for life:)
5.Deftones "White Pony" този албум е като "The Wall" ама в друго време.
6.Dream Theater "Metropolis Part 2:Scenes From A Memory" Тук момчетата ме уцелиха веднага щом го чух
7.Starsailor "Love Is Here" ами...какво да кажа: Don't you know you've got your Daddy's eyes
And Daddy was an alcoholic
И още стотина,но за тях не е мястото и времето:).
Ето ме и мен с мойте 7:
http://soho.blog.bg/viewpost.php?id=146954
цитирайhttp://soho.blog.bg/viewpost.php?id=146954
5.
tin4e -
мръндел :)
07.01.2008 11:18
07.01.2008 11:18
що не спазваш правилата :)
цитирайНещо си се объркАла.
цитирай
7.
tin4e -
може да съм се побъркала
07.01.2008 13:33
07.01.2008 13:33
ама не съм се объркала
цитирай...дето аз не го разбрах?
цитирай
9.
tin4e -
нищо не разбрах ....
07.01.2008 16:02
07.01.2008 16:02
нема значение
цитирай
10.
анонимен -
rogue
25.01.2008 02:30
25.01.2008 02:30
Kvo da pravi6, kusno e i ne mi se spi, puk biri4kata svur6i i mujut go nqma i ... tui de,nqma da se vpuskam vuv frustrirani podrobnosti :o)
Ami redut ne e to4en, ama karai :
Wish you here (Pink Floyd)
Flashpoint (Rolling Stones)
Pablo Honey (Radiohead)
Mellon colie and the infinite sadness (Smashing pumpkins)
Siamese dream (Smashing pumpkins)
vsi4ki na Joe Bonamassa
vsi4ki na Peter Green with Fleetwood Mac
Tva pravi malko pove4e ot 7, ama tva e biologi4no-geneti4no-liri4nata mi seksualno i alkoholno frustrirana du6a
цитирайAmi redut ne e to4en, ama karai :
Wish you here (Pink Floyd)
Flashpoint (Rolling Stones)
Pablo Honey (Radiohead)
Mellon colie and the infinite sadness (Smashing pumpkins)
Siamese dream (Smashing pumpkins)
vsi4ki na Joe Bonamassa
vsi4ki na Peter Green with Fleetwood Mac
Tva pravi malko pove4e ot 7, ama tva e biologi4no-geneti4no-liri4nata mi seksualno i alkoholno frustrirana du6a
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 4192